Společnost Zynga, letos utratí celkem 50 milionů dolarů přes Facebook reklamu.
Nedávno Facebook oznámil: "Daří se nám budovat Facebook jako udržitelnou službu. Během roku jsme ohlásili, že chceme kladného cash flow dosáhnout někdy v roce 2010. Mám to potěšení vás informovat, že jsme tohoto milníku dosáhli v minulém čtvrtletí. To je velmi důležité, protože to Facebooku v dlouhodobém měřítku slibuje budoucnost silné a nezávislé služby." napsal k tomu zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg. The Bussines Insider přinesl zajímavou faktickou poznámku - Facebooku nejvíc ze všech pomáhá v reklamních příjmech společnost Zynga, která letos utratí celkem 50 milionů dolarů přes Facebook reklamu.
Jak je psáno výše, mnohem víc nás zajímá jiné číslo. Zynga podle posledních informací vydělává na prodeji virtuálního zboží a reklamy u svých her každý den přes půl milionu dolarů. Za letošní rok chtějí celkově překonat hranici 200 milionů dolarů a příští rok zaútočit ještě před vstupem na burzu na hranici milionu dolarů v příjmech za den (!). Zajímalo by nás porovnání s příjmy Facebooku, myslíme si ale, že Zynga na tom bude co se příjmů týče výrazně lépe než Facebook.
Zajímavá statistika: počet aktivních uživatelů na Facebooku se zatím zdvojnásobil každých 6 měsíců - celkový počet aktivních uživatelů her od Zyngy se zdvojnásobil každé 2-3 měsíce!! Momentálně má Zynga 126 milionů aktivních uživatelů měsíčně a má tak víc uživatelů než tři další největší vývojáří "social games": Playfish, RockYou, a Causes.
Zynga stojí za hrami jako Dragon Wars, Farmville, Fashion Wars, Mafia Wars, Pirates, Scramble, Vampires, Zynga Poker a další.
Zdroj: Facebook